2022. szeptember 01-től él a minőségirányítási rendszerünk, a MICS tagjai:
Ferenczi Attila r. alezredes (csoportvezető, tanulmányi szerv)
Kern Mónika r. őrnagy (szakmai oktatás)
Hegedüs Péter r. alezredes (informatika)
Orgován Ferenc r. alezredes (gazdaság)
Önértékelés 2024:
Önértékelési dokumentum - 2024
Kézikönyv 2022:
Az iskola 2022 évben készített új Minőségirányítási Rendszerének kézikönyve innen tölthető le.
Kivonat a Minőségirányítási Rendszer kézikönyvből:
"Az intézmény bemutatása
A Körmendi Rendészeti Szakközépiskolát a belügyminiszter az 1999. július 26. napján kelt 112-671/5/99. számú okirattal alapította – az 1993. július 26-án létrejött – Szent László Határrendészképző Szakközépiskola jogutódjaként. Az iskola jogelődje a Határőrség Országos Parancsnokságának szerveként 1990 szeptemberében kezdte meg a határőr szervek hivatásos tiszthelyettesi állományának képzését.
Az iskola életében nagy fejlődést jelentett, hogy a közoktatási és művelődési miniszter az 1993/94-es tanévtől a tanintézetet szakközépiskolává minősítette, ezzel egyidejűleg a képzés időtartama 2 évre módosult, a tanulói állomány pedig középfokú rendőri végzettséget kapott.
A rendészeti szakmákat az Országos Képzési Jegyzékben (továbbiakban: OKJ) is elismerték. 1999-ben a Határőrség Országos Parancsnokságától a Belügyminisztériumhoz való átkerülés
eredményeképpen az intézmény a pénzügyi- és szakmai irányítás tekintetében az iskolafenntartó közvetlen irányítása alá került. Ennek megfelelően ekkor módosult iskolánk megnevezése, mely az alapító okirat alapján Körmendi Rendészeti Szakgimnázium lett.
2020.július 01-jétől az új szakképzési törvény alapján a szakgimnáziumunk technikumként működik tovább, az iskola neve innentől Körmendi Rendvédelmi Technikum.
Intézményünkben mindig nagy hangsúlyt fektettünk a szervezeti kultúra fejlesztésére, a partnerek igényeinek megfelelő működés biztosítására, a képzés gyakorlatorientáltságának folyamatos növelésére, fejlesztésére. 2001-ben sikeresen pályáztunk a COMENIUS 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési Program I. modelljének kiépítésére, mely modell a partner központúságot helyezi előtérbe. Az elvégzett munkát az Oktatási Miniszter Oklevéllel ismerte el."